Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na temat którego szukałaś/eś, skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce kontakt. 

Pytanie Czy muszę zakładać konto, aby zamówić produkt?
OdpowiedźNie, zakupu można dokonać bez potrzeby rejestracji nowego konta.
Pytanie Czy wszystkie produkty są dostępne od ręki?
OdpowiedźTak, wszystkie produkty które da się zamówić są fizycznie dostępne w Naszym magazynie.
Pytanie Czy zdjęcia na stronie są rzeczywiste?
OdpowiedźTak, wszystkie zdjęcia wykonujemy samodzielnie.
Pytanie Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
OdpowiedźNależy go wpisać w karcie zamówienia w polu „Masz kupon?”.
Pytanie Ile mam czasu na dokonanie płatności?
OdpowiedźNa zaksięgowanie wpłaty czekamy 5 dni roboczych.
Pytanie Czy wysyłamy paczki do innego kraju niż Polska?
OdpowiedźTak, lecz prosimy zainteresowaną osobę o kontakt E-Mail w celu omówienia kosztów przesyłki.
Pytanie Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
OdpowiedźNiestety, nie ma takiej możliwości. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową.
Pytanie Jaki jest koszt przesyłki i ile trwa dostawa?
OdpowiedźWszystkie paczki wysyłane są kurierem DPD. Wysyłka przy płatności przelewem – 14.99 zł, natomiast koszt wysyłki za pobraniem to 19.99 zł. Czas oczekiwania na paczkę wynosi zazwyczaj 2 dni od momentu wysłania paczki. Status zamówienia można sprawdzić na stronie kuriera DPD.
Pytanie Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i ilości zamawianych produktów?
OdpowiedźNie, koszty przesyłki są stałe.
Pytanie Jak mogę śledzić swoją paczkę?
OdpowiedźNa prośbę osoby zamawiającej możemy wysłać numer do śledzenia paczki. Prośby o numer prosimy kierować za pomocą wiadomości E-Mail.